ویژگی های جک پارکینگی ایده ال کدام است؟
نوشته شده توسط : kiansell

ویژگی های جک پارکینگی ایده ال کدام است؟

ویژگی های جک پارکینگی ایده ال کدام است؟ | کیانسل


جک های پارکینگی از گذشته تا کنون شدت مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا علاوه بر افزایش سرعت و ذخیره زمان بر زیبایی و امنیت تاثیر مضاعفی داشته است. حال با توجه به میزان اهمیت وجود جک پارکینگی یک سری فاکتور برای انتخاب جک پارکینگی (هیدرولیک و جک ریلی) وجود دارد که می تواند جک شما را به یک انتخاب ایده ال تبدیل کند. در این مقاله شما را با ویژگی های جک پارکینگی ایده ال آشنا می کنیم.

ویژگی های جک پارکینگی ایده ال عبارتند از:


  1. وزن هر لنگه از درب
  2. میزان رفت و آمد (مسکونی، اداری، تجاری)
  3. طول و عرض هر لنگه از درب ها (مسکونی، ویلایی، کارخانه و…)

بررسی تک به تک موارد بالا شما را به بهترین انتخاب برای رسیدن به یک جک ایده ال و مناسب نزدیک تر می کند.

ویژگی های جک پارکینگی ایده ال

وزن هر لنگه از درب

وزن رفت و آمد و طول و عرض درب حتما باید بطور دقیق بررسی شود، چرا که اول از همه شما می دانید که جک باید بازویی (هیدرولیک) باشد یا کشویی و این امر خود یک گام بلند در راستای انتخاب ویژه می باشد.

و بعد از انتخاب بین دو گزینه بازویی و کشویی حتما باید به باقی موارد که بسیار مهم هستند توجه داشته باشید از جمله:

یک جک ایده ال و خوب باید استانداردهای که بر حسب پارامترهای از جمله شرایط محیطی و استاندارهای جهانی را داشته باشد که بر حسب این پارامترها در ایران هماهنگی داشته باشد.

دقت در تولید جک اتوماتیک

بعد از طراحی داشتن استاندارهای قابل قبول به تولید محصول می رسیم که حتما باید از قطعات مرغوب و حرفه ای استفاده شود. البته نیروی حرفه ای در ساخت  قابل اهمیت می باشد. لذا داشتن ابزار و دانش بدون داشتن یک کارشناس ذبده اصلا امکان پذیر نیست.

مشورت با کارشناس نصاب حرفه ای

قبل از خرید باید از کسی که در این زمینه فعالیت دارد مشورت بگیرید تا چند ویژگی که در بالا گفته شد بررسی و تائید شود. قطعا کارشناسان کیانسل که سال هاست در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی فعالیت حرفه ای دارند می تواند یک گزینه ی مناسب باشد.

نصب اصولی جک پارکینگی

نصب و راه اندازی جک پارکینگی خود یک پروسه حائز اهمیت است زیرا این کار ظرافت و دقت حرف اول  را می زند. ممکن است در نصب اشتباه و خساراتی به وجود بیاید از جمله خرابی یا شکسته شدن قطعات درونی و درست عمل نکردن جک اتوماتیک که شما را متحمل به نتیجه گیری خرج های گزافی کند.

بنابراین شما حتما باید ویژگی های از جمله وزن، طول و عرض، میزان رفت و آمد را در نظر داشته باشید سپس خرید اصولی و انتخاب یک کارشناس حرفه ای پرداخت و بتوان سال ها از جک اتوماتیک خود استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی استدر زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

فلاشر

جک برقی لایف(Life)

جک پارکینگی پدرو 

جک پارکینگی الاروی 

جک پارکینگی سوماتک

 جک پارکینگی سوپرلایف

 

 

 

 







:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: